پارتیشن دوجداره

ساخت وبلاگ

یکی از وسایل پرکاربرد اداری در دفاتر کار پارتیشن‌ ها هستند. که در انواع جنس پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن آلومینیومی، پارتیشن ام دی اف و با توجه به نیاز فضا در دو نوع پارتیشن تک جداره، پارتیشن دوجداره استفاده می شود. قیمت پارتیشن اداری با توجه به جنس آن متفاوت است. پارتیشن اداری دست دوم هم قابل استفاده است اما نباید انتظارات و کارایی پارتیشن نو را داشت. برای محیط های اداری پارتیشن دوجداره اداری با توجه به نوع کار اداره یا شرکت مناسب خواهد بود.

 این وسایل با توجه به کاربرد های زیادی که دارند، بسیار مطلوب هستند و کمک بسیاری به کارمندان و محیط اداری می ‌کنند. انواع مختلفی از پارتیشن‌ های اداری و خانگی در شرکت‌ های طراحی و تولیدی ساخته می ‌شود که با توجه به نیاز افراد و کسانی که در محل، کار و یا زندگی می ‌کنند، انتخاب می ‌شوند. در ابتدا تولید پارتیشن‌ های اداری تنها با هدف مجزا سازی فضای کار صورت می ‌گرفت، اما امروزه این وسیله نقش مهمی  را در محیط کار ایفا می ‌کند که نمی ‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. شاید بتوان گفت یکی از ارکان اساسی مبلمان اداری پارتیشن‌ ها هستند.

پارتیشن‌ تک جداره اولین محصولات از این دست بودند و بعدها این وسایل با توجه به نیازهای افراد در محیط‌ های کاری تکامل پیدا کردند؛ این بود که پارتیشن‌ های دوجداره به وجود آمدند.

پارتیشن‌ دوجداره که امروزه در صنعت تولید و ساخت مبلمان اداری بسیار رواج پیدا کرده‌اند، به یکی از آیتم‌ های دلخواه برای استفاده در ادارات و دفاتر کار تبدیل شده‌اند. عملکرد بالای این نوع از پارتیشن‌ ها موجب شده تا امروزه صاحبان دفاتر و ادارات مختلف، به سوی استفاده از انواع مختلف آن گرایش پیدا کنند.

در گذشته پارتیشن‌ ها تنها نقش جداکننده داشتند، اما با پیدایش انواع جدید و دوجداره از این محصول عملکرد هایی چون زیبا سازی، عایق سازی و ایمن کردن فضا نیز به کاربرد های آنها افزوده شده است.

پارتیشن اداری

پارتیشن‌ های دوجداره چگونه به بهینه‌ سازی فضا کمک می ‌کنند؟

بهینه‌ سازی محیط کار خصوصاً در دفاتر و اداراتی که مساحت بسیار کمی دارند، امری مطلوب است. این مسئله برای بالا بردن کیفیت کار در یک فضا آنقدر حائز اهمیت است که دلیلی برای ساخت یک سری آیتم و وسیله شده است.

انواع اولیه پارتیشن‌ ها کاربرد های زیادی در محیط کاری داشتند، اما به دلیل یک سری از نواقص، مدل‌ های به روز شده این وسایل که همان پارتیشن‌ های دوجداره هستند، به وجود آمدند. پارتیشن‌ دوجداره با حفظ عملکرد جداسازی و تفکیک فضا به دلیل خصوصیاتی که در ساخت خود دارند، به عاملی برای گردش جریان هوا، عبور نور و تنظیم دمای محیط در فضا های کاری تبدیل شده‌اند.

متریال استفاده شده در این پارتیشن‌ ها نیز تأثیر بسزایی در زیبایی و بهینه‌ سازی محیط کار دارد. می ‌توان با توجه به کاربری محیط اداره و دفتر از شیشه، چوب، فلز های مختلف و... در ساخت پارتیشن دوجداره بهره برد. همچنین، در برخی از انواع پارتیشن می ‌توان از کرکره در بین دوجدار این وسیله استفاده کرد. این امکان موجب می ‌شود تا بتوان وجود نور را به واسطه باز و بسته کردن کرکره تنظیم کرد.

پارتیشن‌ های دوجداره وظیفه دیگری نیز دارند و آن ایزوله کردن محیط است. برای اینکه کارمندان در طول روز و در حین کار دائم در معرض دید افراد مختلف نباشند، می ‌توان از پارتیشن‌ های دوجداره استفاده کرد. این امکان علاوه بر ایجاد آرامش و کاهش تنش در محیط کار، موجب افزایش راندمان کاری کارمندان می ‌شود و احتمال پرت شدن حواس آن‌ ها را در طول روز کاهش می ‌دهد.

پارتیشن دوجداره...
ما را در سایت پارتیشن دوجداره دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مبنا 2jedar02 بازدید : 224 تاريخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 15:18

پارتیشن دوجداره با MDF های ۱۶ میلیمتری ساخته می شود که تمام لبه های MDF با نوار PVC عایق شده است. ضخامت پارتیشن دو جداره حدودا ۱۲ سانتی متر میباشد که به صورت کوتاه، نیمه بلند، بلند و تا ارتفاع سقف اجرا می گردد.ارتفاع آنها به عواملی مانند جریان گردشی هوا و عایق شدن از لحاظ صدا بستگی دارد. در این نوع پارتیشنها از جداره های شیشه نیز به صورت دوجداره استفاده می گردد که ارتفاع استفاده از شیشه ها متناسب با نور موجود در محل و سلیقه مشتریان قابل تغییر می باشد.

پارتیشن دوجداره دارای این قابلیت است که می توان از پرده کرکره در بین جدار های شیشه نیز استفاده کرد. پرده کرکره ها را می توان در طرح و رنگ های مختلف و با اندازه ۱۶ میلیمتری اجرا نمود. شیشه های نصب شده در دو طرف پرده کرکره باعث جلوگیری از نفوذ گرد و غبار بر روی پرده هاوکرکره ها می شوند. استفاده از پرده کرکره با مکانیزم سایه روشن (ولومی) ، امکان عبور نور در مواقع دلخواه را فراهم می نماید. سیستم تنظیم ولومی در پرده کرکره ها جلوه ی زیبایی به پارتیشن می دهند.

انواع مدل های پارتیشن دوجداره چیست ؟

پارتیشن دوجداره ام دی اف از بروزترین پارتيشن های دوجداره میباشند كه البته بنا بر كاربری مورد نظر به انواع مختلف تقسيم می شود . ولی بطور كلی از دو جداره تشكيل شده كه ميتوان از ترکیب پانل ام دی اف و یا قاب های شیشه خور تشکیل شده باشد.

محصولات پارتیشن دو جداره  به چند دسته تقسیم کرده است که اولین گروه از پارتیشن دو جداره، پارتیشن دو جداره ام دی اف میباشد که این نوع پارتیشن به عنوان پارتیشن دفتر کار استفاده میشود که همانگونه که ذکر شد از دو قسمت پانل و قاب شیشه تشکیل شده است که میزان متر مربعی که پانل پرکننده و یا شیشه تشکیل می دهد تاثیری روی قیمت پارتیشن ندارد. در این نوع پارتیشن از ام دی اف ۱۶ میلیمتری با روکش ملامینه استفاده می شود و در قسمتهای شیشه نیز از شیشه های ۴ و ۶ میلیمتری با توان سنبلاست استفاده میگردد از استفاده از فوم سایلنت و پانل آکوستیک و شیشه دو جداره آکوستیک با گاز میانی آرگون، پارتیشن دو جداره آکوستیک میباشد که این پارتیشن درجه آکوستیکی صدای بسیار زیادی داشته و یکی از پر کاربرد ترین پارتیشن های اداری ستاپ میباشد

نوع دیگر پارتیشن پارتیشن شیشه ای میباشد که از آلیاژ آلومینیوم و استیل پروفیل اختصاصی بدست آمده که از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

پارتيشن دوجداره قابليت جداسازي قسمت ورودي ساختمان و راهرو هاي منتهي به اتاق ها را از فضاهاي ديگر ميسر مي سازد. همچنين با اين پارتيشن ميتوان فضاهاي پرت را پنهان كرده و قسمت جديد بابت انباري را ايجاد كرد. پارتیشن دوجداره قابلیت جابجایی با قطعات قابل حمل میباشد و این امکان را برای سازمان یا اُرگان فراهم میسازد تا زمانی که قصد متناسب سازی یا تغییر سیستم توزیع و چیدمان نیروی انسانی و یا تغییر محل و مکان خود را داشته باشد.

پارتیشن دوجداره...
ما را در سایت پارتیشن دوجداره دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مبنا 2jedar02 بازدید : 188 تاريخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 15:18